Acasă » Gânduri, frânturi, doruri » In miezul sufletului

In miezul sufletului

Acum câteva zile am revăzut un om drag . Trecuseră luni si nu mi-am imaginat că o privire peste blândețea si profunzimea din privirea lui poate străbate atât de departe, ani si oameni si locuri… Abia ieri am aflat exact unde m-a purtat , desi incă de atunci am simtit emotia zile in suflet… Nu înțelegeam de ce mă răscolește si de ce o doresc atât de mult , nu înțelegeam de ce îi simt atât lipsa … Sunt nespus de recunoscătoare pentru toată tandrețea din ea, care mi-a arătat pentru prima data, atunci într-o zi de martie,  că nu e nevoie să rezolv, să salvez sau să îndrept .

Invăt, cu fiecare plâns, că după ce toate strategiile mele se fac praf, tăria iubirii constă în acceptarea reciprocă si nu în rezolvarea reciprocă a problemelor, în ascultarea si afirmarea reciprocă, nu în încercarea de a-I schimba sau îndrepta pe cei pe care îi iubim.

Multumesc !

 

Lasă un răspuns

