Acasă » D' ale lui Teiuţ » Regula lui Matei

Regula lui Matei

Ieri am hoinărit mult si pe-afară si prin tot felul de spații faine… La plecarea de acasă am simțit nevoia să reamintesc niste reguli, gen:” să nu-i deranjam pe alții , să nu se târască pe sub mese…  :) La final, Matei mi-a spus :” Mama, pot să spun si eu regulile mele? „Desigur, ce idee buna”, i-am zis . Si atunci a iesit cea mai frumoasă regulă pe care am auzit-o vreodată: „ Mama, poți să mă îmbrățișezi si să vorbești cu mine oricând, că nu mă deranjezi !”

Asta era regula lui, cea mai frumoasă regulă din Univers !!!!!!!!!!!!!!!

281062_481143105240137_1056543459_o

Lasă un răspuns

