Acasă » Gânduri, frânturi, doruri » Despre păsări- partea I

Despre păsări- partea I

„Oamenii pot prinde aripi dacă vor.”

Asta e pentru copilul meu si pentru pasărea ce sălăsluiește în sufletul lui.  E pentru că vreau ca el să stie si pentru că mie mi-a luat mult să aflu.

Dragul meu,

Aș vrea sa-ți mulțumesc pentru minunatele lecții de zbor pe care mi le predai de aproape 6 ani si pe care desi le-am privit , nu le-am simtit si primit până de curând. Stiu ca toate vin la timpul lor si e necesar să le îngăduim tot timpul de care au nevoie. Nu stiu  însă,  cum ai crescut așa repede si nici de ce eu „am crescut” așa de încet … Cred că orice părinte își dorește să fie invers… Acum, când mă izbește aproape zilnic forța cu care te desprinzi si nu mai ai nevoie de mâna mea în tot mai multe momente , când primul dințișor de lapte a zburat si el , când te antrenezi atât să stai cât mai mult într-un picior, de parcă contactul cu solul te istovește, acum simt ( desi in unele momente cu nod în gât) că mă desprind si eu alături de tine. Da, dragul meu , acum sunt capabila să zbor alături de tine. Si desi ti-am admirat mereu dansul, săriturile, cățărările si zborul, desi am avut în fața ochilor ascensiunea ta clipă de clipă  si ți-am fost alături atât cât am fost în stare , abia acum încep să mă înalț lângă aripile tale.

Oamenii zboară dintotdeauna , dragul meu, doar că unii afla abia mai târziu. Părinții își doresc cel mai mult în lumea asta să le dea aripi copiilor lor si fac tot ce pot ei pentru asta. Tu, dragul   meu, asemeni tuturor copiilor din lumea asta, pur si simplu le ai si , fără să te străduiești, in cel mai simplu si firesc mod cu putinta mi-ai  dezmorțit si mie aripile , pe care de multe ori am si uitat că le mai am .

Multumesc, puiul meu , mulțumesc !

192823_246799268674523_7252616_o

10295945_728535523834226_4152451925827203631_o

1272499_632748830079563_1082840555_o

Un gând despre „Despre păsări- partea I

  1. Pingback: Despre păsări (partea a doua ) | Lumea lui Teiuţ

Lasă un răspuns

