Acasă » Gânduri, frânturi, doruri » Un infinit de îmbrățișari si … încă una

Un infinit de îmbrățișari si … încă una

12573715_1008561042537647_4849012013177317700_n

Incă am după-masa de sâmbătă în suflet si cred că acolo o să rămână multă vreme… Au fost o tonă de emoții si ceva🙂 … Au fost clipe pe care le-am trăit pentru prima dată , intense si pure ca primul sărut, ca prima îmbrățișare…

Am cunoscut-o pe Ioana, am strâns-o tare în brațe si am vorbit pentru prima data în fața a aproape 200 de persoane despre educatia cu blândețe si empatie. Stiu ce-am vrut să transmit, nu știu ce am zis exact (eram copleșită de moment), dar cred ca toată fiinta mea a reușit să ducă mesajul, cu ochii, cu zâmbetul, cu sufletul.

Multumesc, Ioana pentru cartea asta minunată , care ne-a adus pe toți  împreună într-o îmbrățișare lungă, intensă si tămăduitoare !

O sa te țin în brațe cât vrei tu si înca o secundă!

PS. Revin când mă dezmeticesc cu mai multe detalii🙂 !

Lasă un răspuns

