Acasă » Uncategorized » Câti ani ai, inimă ?

Câti ani ai, inimă ?

Chiar așa, te-ai întrebat vreodată? Câți ani are inima ta?

Eu abia acum încep „s-o nasc” cu adevărat si cred că am o inima – bebeluș, asa de vreo 9 luni … Si fac cunoștință cu ea si învăț s-o ascult , să-I dau crezare si să o urmez…  Si stiți ce? Am descoperit că nu există miracole, că există doar ea si atunci totul e o minune.

Inima mea crește, da, si eu învăț să o ascult ,  cea mai frumoasă muzică,  cântecul inimii mele …  si nu mai sunt surdă, si nu mai sunt înspăimântată, si nu mai sunt încătușată…

Azi , acum , bătăile ei sunt chiar Eu !

Lasă un răspuns

