Acasă » Uncategorized » 37 …

37 …

sunt,  îi pot număra.

nu-i simt,nu-i văd, nu-i cred, dar îi pot număra.

De fapt, cred că de la 37  purced din nou să număr , în cu totul alt fel decât am făcut-o în ultimii  ani  , învăț din nou să merg, să vorbesc, să simt, să văd, să cred si să iubesc.

Si sunt cea mai fericită si recunoscătoare  fiintă de pe pământ că am aceasta șansa.

Si niciodată nu aș fi izbutit fără voi, ai mei dragi de sânge si de cruce, voi, îngerii mei , aripile mele…

Sunt 37 si îi pot număra, dar nu pot număra infinitul de mulțumiri către voi!

La mulți ani, dragii mei, ziua mea e toata a voastra ca și inima mea!

 

013

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

