Acasă » Matei » Aşa îmi place să meditez!

Aşa îmi place să meditez!

De vreo câteva săptămâni Matei e vădit preocupat să mă distreze, să-mi provoace râsul cel mai tulmutos. Inventează tot felul de combinaţii de cuvinte, poveşti, chestii fără sens, dar pline de comic, încât după- amiezele uneori Cătă ne gaseste într-o frenezie de râs zgomotos de vai ia iai !

Altădată suntem în supermarket si începe desfătarea, cu ochi suspiciosi la început îndreptaţi asupra-ne, dar încet-încet cu zâmbete tot mai largi primprejur. Facem cumpărături în ritm de râs, e absolut incredibil, trebuie să-ncercaţi!

Apoi seara înainte de culcare, poveşti hazlii, cuvinte pocite si inversate, asociaţii inedite, toate spre aceiaşi captură: râsul cel mai râs, cel mai molipsitor, cel mai eliberator.

Si încet am prins ideea si-am învăţat să preţuiesc aceste momente si să trăiesc la maxim tot ceea ce se creeaza între noi în acele clipe . Si chiar simt că râsul asta ce mi se răspândeste în toată fiinţa si în care mă afund, îngăduindu-l pe deplin, e cea mai intensă meditaţie.

Faină cale deschisă de maestrul meu bălai, calea râsetelor.

Mulţumeeeeesc🙂🙂🙂 !

DSC_6523-e

 

Lasă un răspuns

