Acasă » doruri » Păi, s-au cam adunat ceva poveşti…

Păi, s-au cam adunat ceva poveşti…

IMG_4020

Căci am  hoinărit nu glumă în ultimele săptămâni. Si ne-am simţit ca acasa si în Clujul atât de drag nouă (unde mi-am lăsat ca tribut si portofelul🙂 ) Am redescoperit frumuseţea caldă si dichisită a centrului si ne-am dezmierdat printre atâtea flori în Grădina Botanică.

Mai apoi ne-a lăsat cu ochii mari de uimire si cu gura turuind exclamaţii, Salina Turda. Un proiect care pare desprins din filmele SF, si  care fără doar si poate e pe locul I ( în topul meu) al celor mai bine făcute chestii in România.

Cheile Turzii au venit apoi ca un desert sănătos si savurat încet-încet în tihna mai multor zile.

IMG_3995-e

IMG_3992

DSC_7035

In drumul spre casă nu bănuiam însă ce minunăţii ne mai aşteaptă, aşa că popasul în satul Rimetea  a fost povestea de dragoste a acestei minivacanţe. O poveste cu  munţi de piatră si case din alte vremuri, o poveste care pur si simplu ne-a vrăjit.

DSC_7072-eDSC_7091-e

Si nu s-a terminat, căci Cetatea de la Alba-Iulia a fost ultima filă a cărţii noaste de odihnă, epică si grandioasă.  Si aici băieţii casei au fost în delir : ziduri cât vezi cu ochii, poduri, tunuri, galerii subterane, soldaţi etc. In mare parte renovată, pomişori si flori plantati cu mult gust, un loc fain ce pofteşte la plimbări lungi si romantice🙂 !

DSC_7135-e

DSC_7132

Zăbovire cât încape, somn peste somn, relaxare, dar si aventură, prieteni noi si inediţi precum lăcuste, greieri si puisori de păsărele, conectare, dar si timp de sfadă,  momente de toate gusturile, una peste alta, vacanţa noastră pe meleaguri băştinaşe a fost mi-nu-na-tă!!!

O vacanţă plină si colorată si vouă,  dragii mei!

IMG_3999

Lasă un răspuns

