Acasă » D' ale lui Teiuţ » 3 ani , 11 luni si Ileana Cosânzeana

3 ani , 11 luni si Ileana Cosânzeana

Azi, 3 ani si 11 luni.

– Mama, stii că Feli vine numai în rochite la grădi?

– Da ?!

Se apropie de mine si îmi şopteşte la ureche:

– Mama, m-am îndrăgostit!

– De cine?

– De Feli !!!!

Nu mă pot abţine si râd bucuros asemeni unui prunc .

Râde si el asemenea…

3 ani si 11 luni si verbul a se îndrăgosti  pentru întâia oară.

3 ani si 11 luni si rochiţe.

3 ani si 11 luni si Feli.

O, Doamne a început🙂 ! Trebuia să mă gândesc că după flori soseşte iubirea !!!!!!!!!!

Mămici de feţi-frumoşi , dragoni, balauri, vrăjitoare am îmblânzit până acum!

Spuneti-mi : ce mă fac cu Ileana Cosânzeana🙂 ?

 

 

Lasă un răspuns

