Revedere

IMG_3772-m

Am biscuiţi în cuptor !!!! Alţii, nu cei din povestea de azi, unii mai plini de ei si mai plini de de toate🙂 ! Aşa e, nu ne mai întâlnim cu ei atât de des, timpul e altul, energia e altundeva, bucuria e acum peste tot, dar aşa,  o dată la două săptămâni ne revedem cu nostalgie.  Aş putea spune că un anumit timp mişună printre biscuiţi, un timp al cuvintelor stâlcite, al gesturilor nesigure, al pletelor scurte si al obrajilor bucălaţi… Cam aşa :

IMG_1051-nAcum Teiuţul din poveste e orator de soi, căţărător si săritor asemenea, cu plete în vânt si subţiiiiiire , tras printr-un inel. Acum e tovaraş cu pietrele si lemnul, prieten cu dragonii si monştrii si îndrăgostit iremediabil de flori !!!!

DSC_6504-6

Iar Acum, chiar acum viseaza, cu un băieţel curios si prietenos ce-i seamănă tare… Acum , ce minunat sună Acum în copilărie !!!

Aceştia sunt primii biscuiţi pe care i-am îndulcit cu sirop de arţar, nu sunt însă deloc arţăgoşi🙂 , din contră mi s-au părut însoriţi si voioşi!

Aşadar avem nevoie de:

  • 200g unt
  • 3 linguri sirop de arţar
  • 1/2 linguriţa de scorţişoară
  • coaja rasă de la o portocală bio
  • 1 lingura de apă minerală
  • 1 ou
  • 460g făină
  • 1 lingură praf de copt

Eu am făcut din jumătate din cantitatea acesta. Nu am mai adăugat nimic în compoziţie, am vrut sa fie simpli si aromaţi doar de portocală si scorţişoară.

Pentru început mixăm bine, bine untul si siropul de arţar. Adăugăm oul, , coaja de portocale, apa minerală si continuăm să mixăm.

La sfârsit adăugăm treptat făina amestecată cu praful de copt si scorţişoara. Obţinem un aluat moale, pe care îl împachetăm în folie alimentară si  îl dăm la frigider pentru minim o oră.  Apoi întindem aluatul subţirel,  maxim 5 mm pe o planşetă si  tăiem biscuţii în diverse forme ( la noi a fost dor de lună🙂 ).  Îi punem în tavă direct pe hârtia de copt. Eu am presărat deasupra ceva de inimă albastră :)  !

IMG_3770-m

Îi vom coace  8-10 minute in cuptorul preîncălzit la 180°C.

Fragezi, îmbietori si buni !

IMG_3771-m

Să aveţi poftă de … lună si stele🙂 !

Inspiraţie:  Diva în bucătărie

P.S. Biscuiţii de care va povesteam la început că erau în cuptor, s-au ars bine! Celor plini de ei si de de toate nu le-am acordat destula atenţie, n-am fost prezentă cu ei si pentru ei … Da,  faină pildă !!!

 

 

 

Lasă un răspuns

