Acasă » D' ale lui Teiuţ » Ai grijă de tine !

Ai grijă de tine !

La prânz, la masa doar eu cu Teiuţul, mă trezesc ridicând vocea : Vezi că verşi supaaaa!” Minunatul calm. Eu , nefiind prima oară pe ziua de azi:

– Mama am o zi proastă azi!

– Cum proastă?

Adică o zi rea, nu prea bună! Sunt mai nervoasă!

– Pe mine?

– Nu. Pe toate lucrurile.

– Pe dulap, pe cană ?

– Da , mamă. Vreau să ai grijă de tine, că de nervii mei mă ocup eu.

– Păi, tu de ce n-ai grijă de tine? De ce nu te-mbrăţisezi, nu te pupi ?

Aşa o săptămână vă doresc🙂 !

Aveţi grijă de voi !

DSC_6336

Lasă un răspuns

