Acasă » Gânduri, frânturi, doruri » Ciripit de păsărele

Ciripit de păsărele

Zi si noapte nimic nu e uşor pe pământ;

Căci roua e sudoarea privighetorilor

         Ce s-au ostenit toata noaptea cântând.    

    (Lucian Blaga)   

Despre ce mi-e uşor.

Mi-e uşor să mă trezesc dimineaţa devreme, ştiind că prima data privirea-mi va mângâia chipul lui.

Mi-e uşor să mă gândesc la o nouă zi de lucru, ştiind că acolo urechile-mi vor răsuna de glasuri zglobii.

Mi-e uşor să nu-mi pierd răbdarea  seara cu puiuţul meu, ştiind că el doar mi-a dus dorul.

Mi-e uşor să nu mă las copleşită de îndatoririle casnice, căci Doamne ce bine e să am o casă!

Mi-e uşor să nu arunc toată povara unei zile pe umerii celor dragi, când ştiu că ei mă iubesc deplin.

Mi-e uşor să plâng, căci am braţe încăpătoare aproape.

Mi-e uşor să ştiu că tot ce e important în viaţa asta  se obţine greu, căci am oameni atât de minunaţi alături!

Mulţumesc!

 O zi uşoară, dragii mei🙂 !

Lasă un răspuns

