Acasă » Gânduri, frânturi, doruri » Un Moş cuminte

Un Moş cuminte

Toată săptămâna trecută Teiuţ mi-a cântat acelaşi refren: N-o să mai vină la tine Moşul ! Si eu şi Cată la cea mai mică abatere eram sancţionaţi astfel. Tonul era ferm, privirea era de gheaţă si mie îmi venea doar să-l îmbrăţisez mereu si mereu,  auzindu-l, căci ştiam că fusese bombardat din greu la grădi cu această replică încă de la începutul lunii…

Azi, alături de mai mulţi copii si discutând pe aceiaşi temă, un băieţel de 5 ani  a afirmat convins ca Moşul vine doar la copiii cuminţi. I-am răspuns fără să-mi mai pun zăgaz că Moşul îi iubeşte pe copii si vine negreşit la toţi si mai mari si mai mici

Copilul atât de frumos din mine ştie asta ! Copiii atât de minunaţi din jurul nostru trebuie să ştie asta!

Si apoi  Moşul,  să fie el,  cuminte🙂 !

Un Crăciun de copil, dragii mei !

IMG_3565-m

Lasă un răspuns

