Acasă » Uncategorized » Un ochi plânge, altul râde…

Un ochi plânge, altul râde…

In prima seară am bocit ca o disperată, cu sentimentul de vină apăsându-mi pieptul… Cum am putut să-l las, când ştiam că nu vrea să rămână? Cum o să creadă puiul meu că l-am părăsit?   A doua oară în trei ani când Teiuţ petrece câteva zile singur, departe de noi … I-am spus clar ce se întâmplă:  Merg la Timişoara să zugrăvesc , să fac casuţa noastră lună si soare si apoi bunicu’ te aduce cu maşina lui albastră. M-a ascultat fără să scoată un cuvânt si apoi a început războiul, mă împingea, mă lovea, se încrunta si totul era o luptă … Nu a zis niciodată ia-mă cu tine, mama, vreau să vin cu tine prin cuvinte, dar  a rostit-o desluşit prin tot corpu-i… Apoi în prima noapte s-a trezit întrebând unde sunt si cerându-mi prezenţa. Mama i-a repetat spusele mele si s-a liniştit… In a doua noapte nu a mai pomenit de mine, iar in următoarea nici măcar nu s-a mai trezit… Ziua a intrebat doar când vine tata lui după el si când e miercuri… In restul timpului i-a făcut declaraţii de dragoste bunicii, a bătut parcurile cu bunicul si azi în ultima zi a cântat prin casa:  Nu mă mai duc la Timişoara, stau cu tine, bunica!

In a doua seară am ieşit si noi la un film, in următoarea am bântuit prin oraş cu dureri în şale de la atâta şmotru… Si am râs, am chicotit ca tâmpii  la orice flecuşteţ,  apoi am prins si timp de sfadă si de toate…

4 zile si 4 nopţi, cu soare si stropi, cu soare si stropi….

Mâine e miercuri. La meteo se anunţă ploaie. Să nu-i credeţi, va fi o zi strălucitoare !!!!!!!!!!!!!!!!!!

IMG_0603

Lasă un răspuns

