Acasă » Gânduri, frânturi, doruri » Punct. Si de la capăt.

Punct. Si de la capăt.

IMG_2929

Off! Si inca nu stiu câţi de off si o mai ţin aşa pân’ s-o deşerta desaga… A fost o săptămâna ce mi-a atârnat tare greu în spinare. De ce? Păi, chiar simt nevoia să punctez:

1.Matei a avut un apetit teribil de „gongoleală” ( cuvânt inventat de noi trei pentru un anumit fel de drăgăleală) , adica lupte, sărituri, fugăreală, bătăi cu perne etc, etc Eu, n-am prea avut si m-am străduit , da, chiar m-am straduit, doar ca după 30 de minute eram gata si Mati o putea lua de la capăt cu acelaşi foc. Cel mai mult am rezistat o oră, astă după ce mă odihnisem trei departe de tumultosul flăcău. Dar si aşa dupa încă trei ore în care m-a întins ca pe guma de mestecat, m-am rupt si a sosit si criza si ţipetele de ambele părţi si toată suita împărătească….

2. Paharul de dragoste si atenţie al lui Teiuţ a avut vreo fisură, căci nu se mai umplea nicicum. Avea toată atenţia mea o lungă perioadă de timp, apoi se lua o pauză si începea haosul: răsturnat, vărsat, împrăştiat.

3. Durere de spate, oboseala si stare de agitaţie la mămuca, singură pe toate fronturile, bine cu excepţia orelor preţioase de seara doar cu tata.

PUNCT.

Si de la capăt cu răbdare si  voioşie, răbdare si  energie si …. răbdare!

IMG_2884

Toate pernele pregătite si toate  paharele sus :)  !!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

