Acasă » D' ale lui Teiuţ » De prin săptămână adunate

De prin săptămână adunate

Dimineaţa pe la 7,30  apare în bucătărie împleticindu-se:

– Sunt atât de obosit!!!

– Of! Si eu sunt obosită de-mi vine să dorm cu capul pe masă!

– Eu sunt obosit de-mi cade capul…🙂

După somnul de prânz, zbenguindu-se pe lângă mine:

– Nu-ţi spun ceva drăguţ!

–  Bine,  nu-mi spune! si mă zbengui imitându-l.

– Vrei să-ţi spun un secret?

Si îşi lipeşte urechea de a mea, căci aşa se spun secretele şoptind,  Eliza!

Primul nume de fetiţă la care se fâstâceşte si  despre care îmi povesteşte toată după-amiaza că e cel mai frumos nume din lume !

Azi la Clubul de vară:

– Mama, îl ştii pe Mangisan?

– Nu, cine e?

– Un monstru!

– Aha!

Si de aici începe creaţia…

Mama, dar il stii pe Dogisan?

Dar pe Socosan?

Si Suncosan?

Si Hugisan? si nu-i mai ţin minte….

Toţi bineînteles din pleiada de monştrii :)))!

IMG_2887-m

Un sfârşit de săptămână cu ochi luminoşi si zâmbet şugubăţ, dragii mei!!

Lasă un răspuns

