Acasă » Meniul lui Matei sau ce mai mâncăm noi ... » Meniul de la petrecerea piticului

Meniul de la petrecerea piticului

DSC_4981-m

 Petrecerile !!!! Imi plac tare mult, sunt o fire înflăcărată, sociabila, veselă ! Imi place să ma implic, să bucătăresc, să imaginez, să organizez si să fiu gazdă! Unul din visele mele e să am o casă cu un living mare unde să tin petreceri, serate, reuniuni ! Să fiu încojurată de prieteni, de oameni dragi , să le simt pulsul si să le zăresc zâmbetul e pentru mine una din cele mai mari fericiri !!!!!

Dar pentru prima petrecere a piticotului meu năzdrăvan nu am fost pregătită, nu mi-am imaginat destul si n-am ştiut la ce să ma aştept🙂 . De aceea aş vrea să vă împărtăşesc experienţa, poate vă va lumina puţin atunci când veţi puşi în aceiaşi situaţie.

Aşadar mi-am dorit să pregătesc totul eu, acasă, mi-am planificat din timp meniul, mi-am imaginat cum voi decora preparatele si m-am entuziasmat firesc, gândindu-mă cât de încântaţi vor fi prichindeii.

Mi-am propus să pregătesc sărăţele după reţeta de aici, doar că am folosit caşcaval în loc de caş. Am decupat fluturaşi si peştişori, pentru fetiţe si băieţi. Le-am copt cu o seara înainte si le-am păstrat după ce s-au răcit în pungă.

DSC_4984-m

Tot cu o seară înainte am pregătit si chifteluţele de linte la fel ca in reteta de aici, doar că am adăugat un ou si cascaval în compoziţie.

Apoi trei feluri de aluaturi sărate, două sub formă de plăcintă si unul sub formă de brioşe. O plăcintă asemeni celei de aici, doar că am folosit loboda, mărar si urdă. Această plăcinta de pe blogul Laurei Adamache, care a fost nemaipomenită si un real succes. Si niste briose cu brânzică de oaie si spanac. Toate le-am pregătit în ziua  petrecerii să fie proaspete si moi.

O salată de paste în formă de răţuşte cu porumb, mazăre, ardei si măsline cu un dresing de iaurt.

Si nu în ultimul rând am preparat o pastă de urdă de casă cu smântână cu care m-am jucat si am modelat nişte feţisoare, nişte biluţe pe care se odihneau păianjeni din măsline, bărcuţe din castravete . Am mai decupat cu ajutorul formelor de biscuiţi cascaval în formă de omuleţi si floricele.

Toate acestea ca aperitive.

Acum iată cum au stat lucrurile în afara minţii mele🙂 !

Cum a trebuit să transportăm toate cele la locul petrecerii, deşi am avut grijă si le-am asezat în cutii , aperitivele modelate cu pasta de brânză s-au şifonat puţin si a trebuit să le mai retuşez pe loc asta în lipsă de timp. Piticoţii (cu vârste în jur  de 3 ani) s-au oprit puţin în jurul mesei au întrebat ce sunt ăia, omuleţii din caşcaval si păianjenii. Au luat câte o brioşă si au desfăcut-o cu interes si au muşcat câte o guriţă de prin toate, aşa ca vrăbiuţele si-apoi ţup la joacă, alergat si hârjoneală cum le si şade bine.DSC_4996-m Mai câte un fluturaş si peştişor din când în când si iar tăvăleală si fugăreala până la tort. Pe care l-au aşteptat, l-au mâncat si lăudat, dar pe care l-am ratat în fotografii (aparatului i s-au terminat chiar in acel moment bateriile). Ghinion sau altceva, ce-o fi fost, eu mi-am tras porţia de jale si mi-am învăţat lecţiile!

Tortul e acesta si dacă o să recuperez vreo poză făcută cu mobilul de prietenele mele o voi înfăţişa domniilor voastre.

In rest multă multă energie, râs zglobiu, muzică de prichindei, puţin dans si o locaţie minunata pentru care mă înclin si mulţumesc Arta în nori !!!

DSC_4999-m

Poate ar fi fost mult mai simplu să comand pizza sau să pregătesc repede niste cartofi prăjiţi cu carne, poate prichindeii ar fi avut burticile mai pline, dar cu ce preţ !

Vă doresc spor si inspiraţie si nu ezitaţi să mă întrebaţi si alte detalii, vă voi împărtăsi cu drag din aventura noastra🙂 !

2 gânduri despre „Meniul de la petrecerea piticului

Lasă un răspuns

