Acasă » Jocuri şi jucării » Timp super special

Timp super special

IMG_2108-n

Da, am un băiat, unul cu B mare si uneori mi-e grozav de greu, cu energia, cu luptele cu aruncatul, cu împuscăturile, cu căţăratul, cu scormonitul, cu  si cu si cu…… E adevărat că tata se ocupă zilnic cel puţin câte două ore de toate acestea, că se fugăresc, trântesc, tăvălesc prin parcuri si păduri, că pândesc fazani, caută şopârle , îsi fabrică tot soiul de năzdrăvănii, dar ziua e mare si mama e încă pe baricade mai tot timpul🙂 .

Si cel mai greu dintre toate îmi e cu aruncatul, beţe, nisip, pietricele, pietre, uneori si pietroaie. El se joacă, îşi imagineaza, se entuziasmează si nu aruncă ca să loveasca, e cât se poate de clar pentru mine, dar în mijlocul copiilor se pot întâmpla multe . Si într-o zi zbuciumată, după ce a aruncat cu o piatra oarecare în sus si si-a spart capul, a apărut si Ideea. Timp special de aruncat! O dată sau de două ori pe zi, 5 -10 minute ne jucam în casă si aruncam unul în altul sau aiurea cu obiecte moi, haine, jucării de pluş, ghemotoace de hârtie, etc E o nebunie, o bucurie imensă si râdem de ne prăpădim.

Aşa că astfel inspiraţi, ieri dimineaţă în Parcul Copiilor, cu Daviducu si Alina am încins o bătaie cu iarbă de mama focului🙂 . Era un alt moment pe care am încercat cumva să-l salvez, căci Mati găsise niste pietricele, aşa ca am propus alternativa. A fost un timp incredibil, si pură veselie, iarba s-a strecurat peste tot si câte un fir răzleţ mai găsesc si acum pe te miri unde🙂 !

Mulţumesc, Otilia,  munca ta mă inspiră nespus!

Lasă un răspuns

