Acasă » Uncategorized » Bucurie !!!!!!!! Daruri !!!!

Bucurie !!!!!!!! Daruri !!!!

Nu am mai organizat pâna acum nici un concurs pe blog, nu m-am gândit, nu am simtit nevoia, nu am găsit un prilej atât de deosebit..

Insa apariţia primei cărti în limba română a lui Jesper Juul, Acesta sunt eu! Tu cine esti? e o bucurie nemaipomenită, e o ocazie nespus de specială, atât de specială încât mă îndeamna să Dăruiesc. Da, vreau ca primul exemplar pe care îl cumpăr din această carte să-l trimit în dar, să fie darul meu pentru unul din cititorii acestui blog, un dar din tot sufletul…

Tot ce trebuie să faceti e sa lăsati un comentariu în care să povestiti putin despre inspiraţia,  sprijinul adus de Juul în relatia cu copilul vostru.

Câstigatorul va fi anunţat pe 1 mai, pentru ca darul să ajungă la voi o data cu Iepurasul🙂 ! Alegerea se va face cu ajutorul site-lui random.org

Vă aştept cu nerăbdare !

Lasă un răspuns

