Acasă » Gânduri, frânturi, doruri » Două cărţi si un film (partea a II-a)

Două cărţi si un film (partea a II-a)

Mi s-a făcut un dor de film si tare m-aş mai duce si în aceasta seara la proiecţia specială alături de actori si regizor… Si dacă nu se poate,  o să-i mai astâmpăr dorul, povestindu-vă puţin despre cum am privit eu Poziţia copilului. O bijuterie de film, în care fiece detaliu e nespus de grăitor.

In prima parte ai senzaţia că ceva nu e în regula, că,  camera de filmat se miscă prea brusc, că e prea aproape si prea evidentă… Pe măsură ce povestea înainteaza si intriga se dezvăluie, totul apare cît se poate de firesc, secvenţele se succed si  simţi că sunt aşa cum trebuie să fie, că nimic nu e prea mult sau prea puţin…

Am privit întâi filmul ca fiică, chiar am simţit asta nespus de acut, am retrăit scene, am regăsit în mine copilul acela mic, care nu-si poate asuma multe, care e încă atat de dependent de Altul… Si peste a venit privirea de mama, de mamă de băiat, de mamă care vrea cu toată fiinţa o altfel de legătură cu fiul ei, care luptă pentru ea zi de zi , uneori cu disperare, alteori cu râsete si joc. Nu-mi doresc să fiu o mama fericită, nu-mi doresc să fiu o mamă liniştită, ascultată, imi doresc un copil teribil de curajos, nebun de sincer, responsabil si independent, un COPIL FERICIT!!!!

Nu vă mai spun mai multe despre film, nu vreau să  stric bucuria si emoţia vizionării. Vă las cu extraordinara replica din masină, la  final:   Deblochează-ma si pe mine, mamă!

Vizionare plăcută, dragii mei si un sfârşit de săptămână la fel, ca un început !!

Lasă un răspuns

