Acasă » Gânduri, frânturi, doruri » Despre Dragoste si alti D

Despre Dragoste si alti D

Dragostea îmi e predata zilnic, cu Dibăcie, cu Duioşie si cu Dârzenie…

Atunci când îmi sunt cuprinsi obrajii în palme micuţe si simt mângâiere mătăsoasă.

Atunci când aud chemarea senină:  Mama, hai să ne iubim!

Atunci când,  la ceasul lui Moş Somn mi se şopteşte Mama, îmi place să povestim aşa si o sărutare îmi îmbracă făptura.

Dar mai ales atunci când sunt obosita, sau tulburată:  Mama, să nu mai fii asa, sa râzi mama!

Dragostea mea !

Lasă un răspuns

