Acasă » Uncategorized » Zâmbetul din oglindă

Zâmbetul din oglindă

Dragii mei, a fost o săptămână însorită, cu multe zâmbete si chicoteli. Şapte zile în care inspiraţia a venit aşa spontan si surâsurile s-au înşirat nestingherite…

Am lasat la urmă zâmbetul din oglindă, zâmbetul pe care mi-l ofer în fiecare dimineaţă, privindu-mă cu adevarat, mângâindu-mi ridurile fine sau cearcănele adânci. E zâmbetul prin care mă recunosc si mă accept cu bune si cu rele, e gestul de iubire către mine  în zori de zi!

 Aşa că închei periplul, grăind : Zâmbiţi-vă si …apoi iar zâmbiţi🙂 !

Lasă un răspuns

