Acasă » Ce mai citesc » Lapte negru

Lapte negru

Sunt luni bune de când n-am mai citit o carte de ficţiune, să am răgazul, starea, dar mai ales să am pasiunea nebună cu care sorbeam cărţile-mi atât de iubite. În ultimul an a fost regatul cărţilor de pshihologie, parenting, educaţie pozitiva, comunicare … A fost un câştig enorm, căci i-am descoperit pe Ginott, Salome, J. Juul Th. Gordon, Goleman, Virginia Satir, Ferrini si alţii. Dar simţeam un gol, acolo, undeva, mi-era dor si totuşi nu puteam să privesc spre ficţiune, răsfoiam o carte, parcurgeam câteva rânduri si atât, mai mult mi-era imposibil. N-am înţeles la-nceput ce se-ntâmplă cu mine, apoi n-am mai cercetat si mi-am zis că e doar o perioada si va veni din nou foamea mistuitoare de scriitură, de literă, de cuvânt.

Si săptămâna trecută am primit un dar, o carte, Elif Shafak, Lapte negru(multumesc!)

Si a sosit si ea, mai întâi pâş-pâş, a ciocănit suav la poarta-mi, apoi tot mai insistent si s-a instalat confortabil pe canapea, Ea, Povestea! Si ce fericire….Ce încântare! Ce iubire!!!

Scriitoarea e de- a lui Pamuk( pe care îl ador), iar cartea e subintitulata astfel Despre scris, condiţia de mama si haremul interior. Da, ştiu o să spuneţi c-am trişat puţin, căci se regăşeşte mult mama printe rânduri, dar dincolo de tema depresie postnatale, e o imaginaţie exuberantă, un stil elegant si o poveste acaparatoare.

V-o recomand dragi mămici , minunate femei!

2 gânduri despre „Lapte negru

  1. Ioana. Fratii mei, in vremea dulce a copilariei lor, faceau schimb de timbre cu alti companioni la fel de mici. Ce zici, asa mari cum suntem, facem si noi schimb de carti (in imprumut)?🙂
    Ma intereseaza Laptele asta negru despre care ne zici cu atata entuziasm, dar si ce ai de Virginia Satir. Daca iti surade, te astept in privat sa-ti zic ce te asteapta in biblioteca mea.

Lasă un răspuns

