Acasă » Pentru uriasi » Aperitive » Altfel de ouă umplute

Altfel de ouă umplute

IMG_2329

Încă o dată LA MULŢI ANI cu sănătate, dragii mei!

Sunt nerăbdătoare să vă povestesc despre acest aperitiv minunat, care mi-a ostoit pofta de ouă umplute fără să îmi împovăreze conştiinţa🙂 !

Nici urmă de maioneză, de pateu sau de ulei. Iar gustul e … de vis !!!!!

Avem nevoie de:

  • 5 ouă fierte tari
  • o conserva ton bucăţi în suc propriu
  • smântână
  • o ceapă roşie mică
  • muştar după gust (eu am pus 2 linguri)
  • zeama de lămâie
  • sare, piper

Tăiem ouăle fierte în jumătate, scoatem gălbenuşurile si le rostogolim într-un castron. Scurgem bine tonul si îl aşezăm lângă bănuţii aurii. Cu o furculiţă zdrobim compoziţia cât putem de fin. Adăugăm ceapa tăiată mărunt, mărunt, mustarul, 2 linguri de smântâna, zeamă de lămâie, sare piper. Amestecăm straşnic.

Umplem jumătăţile de albuş cu aceasta bunătate si peste compoziţia ce ne mai rămâne mai turnăm 2-3 linguri de smântână pentru a o subţia.

Pe un platou turnăm mai întâi acestă cremă si apoi aşezăm ouăle dolofane. Le ornăm după inspiraţie. Flori din morcov cu tulpina de castraveţi muraţi am desenat eu.

IMG_2327

A fost revelaţia Anului Nou pe masa noastra ! Abia aştept să o pregătiţi si să-mi tot povestiţi🙂 !

Si formula de încheiere ce-mi va însoţi aproape fiecare post de-a lungul acestui an:

Să nu uitaţi de voi si să vă preţuiţi!

Lasă un răspuns

