Acasă » Uncategorized » Scrisoarea mea

Scrisoarea mea

Dragă Anule Nou,

Sunt recunoscatoare ca mă afli sănătoasă alături de omul si de fiul meu! Sunt recunoscătoare pentru toată dragostea pe care o primesc clipă de clipă alături de toţi ai mei! Sunt recunoscătoare pentru prietenia nesfărşită pe care o respir alături de suflete dragi!!!!

Adu-mi, rogu-te,  mai multă credinţa, răbdare si înţelepciune! Mai multă tenacitate si forţă de a-mi fi fidelă, mai multă speranţă si sete de a fi !

Si peste toate acestea, deasupra lor si înainte de toate, adu-ne sănătate în trup si în suflet si puterea de a recunoaşte si de a  ne învăţa lecţiile!

                                       La multi ani, dragii mei!

2 gânduri despre „Scrisoarea mea

Lasă un răspuns

