Acasă » D' ale lui Teiuţ » Dragoste… de zăpăducă

Dragoste… de zăpăducă

IMG_2271-m

Sâmbăta a fost bucurie mare, chiote, ţopaituri… apoi rugăminţi si în final o tristeţe şfâşietoare…

– Mati, de ce-ţi place ţie zăpăduca?

– Pentru că-i bucurie !

Ce înseamnă a descoperi lumea pentru un copil? O bucurie imensă în fiecare secundă, o bucurie pură din care reuşim si noi sa mai furăm  câte o firimitură si rareori câte o bucată întreagă!

– Mama, de ce-ţi place ţie zăpăduca?

– Pentru că-i copilărie!

Zilele acestea am furat din plin si dacă m-ar întreba vreun Moş:

– Ioana, de ce-ţi place ţie viaţa?

I-aş răspunde printre hăulituri:

-Pentru că-i bucurieeeee!

4 gânduri despre „Dragoste… de zăpăducă

  1. Buna seara,
    Sunt o mamica care citeste de mult blogul tau si de data aceasta am o intrebare, o rugaminte mai degraba, se apropie ziua baiatului meu care implineste 3 ani si dam doua petreceri, una fiind doar pentru copii. Avand in vedere ca esti o persoana atat de inventiva ma intrebam daca nu poti scrie ceva pe tema aniversarilor si poate chiar sa exemplifici cu meniul de la aniversarile scumpului tau copilas. Multumesc frumos si bafta in continuare!

  2. Draga Anda, ma bucur ca mi-ai scris si sunt incantata de ideea ta. Un post despre aniversari ar fi tare fain, dar nu stiu daca va fi prea curand, caci perioada asta e tare aglomerata.
    Pot insa sa-ti dau cateva idei de meniu gustos si sanatos pentru copilasi. Scrie-mi daca te pot ajuta!
    Multa voiosie si sanatate va doresc!
    Si, multumesc🙂 !

  3. Scuza-ma ca nu am revenit dar cum spui si tu este o perioada plina. Baiatul meu este nascut a doua zi de craciun si. desi toata lumea imi spune ca e ceva special..etc, eu as schimba data,daca as putea,deoarece toata lumea este ocupata cu propria familie si vacanta si este foarte greu sa atragi lumea la petrecere. De ziua lui, 26 Decembrie vor veni adulti(nasi, bunici etc) dar duminica, inainte de Craciun organizez doar pentru copii o petrecere. Baiatul meu implineste 3 ani si vor mai fi prezenti alti 5 copii cu varste intre 4 si 10 ani. Daca nu poti perioada aceasta, te rog mult sa postezi pe viitor cam ce faci tu de ziua baiatului si poate vor completa si alte mamici. Partea proasta acum iarna este ca nu sunt alimente proaspete si mie cel putin imi este greu sa alcatuiesc un meniu si dulce,dar si atractiv si nutritiv(nu sunt adepta consumului de dulce aiurea la aniversari). Acum ma chinui sa gasesc la o cofetarie din iasi un tort (nutritiv si nu scarbos de dulce)dar care sa faca la comanda figurine din desene animate. In cazul nostru Pingu. Daca nu, macar un tort, din ce o fi, dar alb si cu figurine -reni, oameni de zapada-cu tematica a iernii. Din experienta stiu ca cei mici nu stau la masa efectiv, eventual la tort, de aceea mi-ar trebuie ceva simplu de servit dar care sa fie si gustos ca sa pape toti. Deasemea, ar fi frumos fiecare sa spuna si cum pregatesc casa sau gradina,daca faceti acasa. Eu as fi vrut farfurii tematice, baloane, pahare,dar intotdeauna gasim doar cu CARS sau TOM SI JERRY sau THOMAS. Noua nici nu ne plac dar nici nu e o gama variata.

  4. Draga Anda, asa e, iarna nu sunt alimente proaspete, dar ai varianta ciupercilor pleurotus, a brocoliului, a spanacului congelat si la alegere cu acestea poti face aluaturile sarate de la mine ( placinta delicioasa, deliciu cu spanac sau ciuperci).Poti pregati chiftelute de paine la cuptor sau pe cele de linte. Poti face saratelele, biscuitii sarati cu branza Cheddar, apoi ca dulciuri poti pregati cu succes : biscuitii digestivi, cei cu cioco, cei crocanti cu cereale, briosele cu fructe uscate. Checul cu lamaie de asemenea e delicios, ca si cel cu afine iar tarta alpina cu mere e adorata de pitici. Le poti orna cat mai atractiv. Gasesti idei in acest sens pe blogurile Laurei Adamache sau al lui Edith.
    Te astept daca te mai pot ajuta cu ceva! Si daca mai imi vin alte idei iti scriu!
    Numai bine!

Lasă un răspuns

