Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Biscuiţi » Biscuiţi digestivi în strai de sărbătoare

Biscuiţi digestivi în strai de sărbătoare

IMG_2232-m

… sau ce se poate naşte dacă ti-e dor de zăpadă🙂 !

… sau cum îl poţi încânta pe Moş Nicolae🙂 !

… sau…

Am încercat, am folosit cocos în loc de fulgi de ovăz, am gustat nerăbdătoare si totul a avut un final fericit!

Aşadar, luăm reţeta de la biscuiţii digestivi si în loc de fulgi de ovăz, adăugam 50 de gr fulgi de cocos. In rest urmăm exact paşii de acolo.

Alegem ce forme dorim, noi am fost fermecaţi de aceste ornamente steluţe🙂 !

Sorbim un pahar de lapte călduţ, ne cuibărim unde ne simţim mai bine si îl aşteptăm pe Moşul!

IMG_2231-m

O seara magică tuturor !

Lasă un răspuns

