Acasă » La Motzoflici » Ce bunătăţi au mai pregătit marii bucătari

Ce bunătăţi au mai pregătit marii bucătari

De data aceasta,  a fost o după-amiază de duminică, cu soare prin frunze  si stele-n priviri🙂 !

Aceeaşi pasiune si îmbujorare în inimi, prichindei plini de idei si multă, multă veselie!

Întâi de toate am primit îmbrăţişarea şorţurilor vrăjite, apoi am adulmecat mireasma pâinii de casă si,  la treabă🙂 !

Mânuţele iscusite au plămădit sandvişuri zâmbăreţe, ochioase, botoase, ciufulite🙂 …

Am uns pâinea, am ales, am tăiat, am decorat, am decupat brăduţi, inimioare si mai ales am chicotit pe seama feţelor ce ni s-au înfăţişat !

Dacă vom mai repeta experienţa ? Fără doar si poate! La Motzoflici serialul continuă🙂 !

Mulţumesc piticii si mămici!

Lasă un răspuns

