Acasă » La Motzoflici » Marii bucătari

Marii bucătari

Duminică dimineaţa a fost forfotă la Motzoflici, căci am organizat prima noastra activitate mai deosebită : O sesiune extraordinara de gătit alături de prichindei🙂 !

Forfotă , emoţii si un entuziasm revărsând ce a cuprins întreaga-mi făptură. Indreptându-mă spre Motzoflici simţeam pur si simplu că mă desprind, că tălpile-mi nu ating pământul si nu-mi puteam controla muşchii feţei, un zâmbet enorm îmi lumina chipul. Cred că ştiţi bine stare aceea de plutire, de înflăcărare si zbor…

Ajunsă la poartă, încărcată si abia răsuflând constat că nu am decât una din chei si culmea,  în loc să mă cuprindă o panică colosală, mă pufneşte râsul si îmi spun , da,  va fi bine cu siguranţă, căci de fiecare dată când păţesc astfel ( si credeţi-mă nu e rar)🙂 totul decurge cât se poate de ok.

Am refăcut drumul cu acelaşi pas voios si săltăreţ si am pregătit cu ajutorul dragelor mele, Cori si Irinuca decorul.

Si apoi au sosit piticoţii si totul a decurs firesc, plin si delicios.

Am pregătit bombonele din banane, pesmet de biscuiţi si nucă de cocos. Am tăiat, am pasat, am frământat si am tăvălit🙂 ! Am privit, am râs zgomotos si am hăpăit de zor.

Mulţumim dragii noştri si vă mai aşteptam si la alte bucătăreli magice cu şorţuri si voioşie!

3 gânduri despre „Marii bucătari

  1. Ioana, tre` sa-ti marturisesc ca abia asteptam sa „gust” putin din atmosfera Motzoflici! Macar asa, virtual…
    Si as mai avea o curiozitate.. de fapt mai mult o framantare (so you`ve got mail)

Lasă un răspuns

