Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Biscuiţi » Biscuiţi cu ciocolată

Biscuiţi cu ciocolată


Yupi!! A venit si vremea lor, biscuiţii cu  cioco!!!! Ciocolata e oficial alături de noi aproape zilnic, câte o pătrăţică sau în vreun biscuite, chec! Mati nu mai ştie ce mutriţe să  inventeze pentru a-şi exprima bucuria! Si eu îi sorb cu toată fiinţa  fiecare astfel de gest sau zâmbet si mă energizez pentru o săptămână🙂 !

Avem nevoie de :

  • 300gr făină
  • 200 gr unt la temperatura camerei
  • 200 gr zahăr brun (eu am pus doar 150)
  • 2 ouă
  • jumătate de pliculeţ de praf de copt
  • seminte de vanilie
  • ciocolată amăruie (150 gr)

Mixăm untul cu ouăle si cu zahărul până obţinem o cremă fină. Adăugăm puţin câte puţin făina amestecată cu praful de copt (făina ar fi bine dacă o cerneţi).

Apoi presărăm ciocolata tăiată bucăţele mici (eu am rupt-o chiar mai măricică si am fost plăcut surprinsă să întâlnesc în biscuiţi câte o bucătoaie delicioasă). Omogenizăm cu delicateţe si introducem în frigider pentru 10 minute.

In acest timp incălzim cuptorul şi tapetăm cu hârtie de copt o tavă mare. Scoatem aluatul de la rece, nu vă panicaţi, va fi moale. Cu mâinile puţin umede modelăm biluţe rotunde, de mărimea unei nuci pe care le aşezăm în tavă la distanţa una de cealaltă (4-5 cm).

Coacem biscuiţii pe treapta a treia de jos în sus a aragazului, la foc mediu, timp de 15 minute. Biscuiţii sunt gata atunci când observăm că marginile se colorează uşor.

După două minute îi scoatem din tavă si îi asezăm pe o farfurie.

Sunt tare-tare buni, chiar si Cătă,  care nu se dă în vânt după nici un fel de biscuiţi a mai cerut supliment🙂 .
Si a doua zi sunt la fel de gustoşi dacă îi păstraţi într-o cutie bine închisă.

Dacă vom mai face?  Oooo, da! negreşit! ::)

Un week-end plin de energie tuturor!

Si mulţumesc încă o dată Laura!

4 gânduri despre „Biscuiţi cu ciocolată

  1. Buna, Ioana! Inca o reteta super de biscuiti pentru pitici. Cu toate ca nu ti-am scris nicioadata, te urmaresc de mult timp si am facut aproape toate retetele de pe blogul tau. Sunt pe gustul familiei mele (tati, mami si o prichindica de 3 ani). Multumesc .

  2. Alex iubeste biscuitii cu ciocolata…ii chemam „picaturi de ciocolata” . Astazi i – am facut pentru prima data eu, dupa reteta ta si au placut tuturor. Alex mi – a spus : mami de astazi vreau doar picaturi facute de tine , cei de la magazin nu sunt buni. Iti multumim , Ioana , ca ne impartasesti retele minunate.

Lasă un răspuns

