Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Biscuiţi » Biscuiti digestivi

Biscuiti digestivi

Să tot fie vreo trei săptămâni de când vreau să vă ispitesc cu aceste floricele de biscuiţi, cea mai reuşită variantă de biscuiţi digestivi pe care eu am gustat-o până amu! Reţeta e a unei fete hăruite, Codruţa, căci ce plămădesc mânuţele ei e aur curat🙂 .

Avem nevoie de:

  • 100 gr făina integrală
  • 100 gr fulgi de ovăz măcinaţi ( în reţeta originală erau tărâţe de ovăz)
  • 100 gr unt moale (ţinut la temperatura camerei 15 minute)
  • 1 linguriţă praf de copt
  • 80 gr zahăr brun
  • 1 vârf de sare
  • 2 linguri lapte

Amestecăm într-un bol făina, fulgii de ovăz, sarea, praful de copt si zahărul. Adăugăm untul tăiat cubuleţe si frământăm folosind graţios vârful degetelor, aşa ca-ntr-un dans. Trebuie să obţinem o compoziţie sfărămicioasă, ca un pesmet. Adăugăm laptele si frământăm câteva secunde până se formeaza o bilă de aluat ( dacă e necesar mai puteţi pune o lingură de lapte). Consistenţa trebuie să fie densă nu tare sau lipicioasă.

Punem vasul în frigider pentru un sfert de oră.

Intindem apoi aluatul cu sucitorul pe o suprafaţă înfăinată, într-o foaie de 3mm grosime. Decupăm în forma dorită, noi am avut dispoziţie de floricele pe câmpii/ hai să le păpăm copii!🙂

Le transportaţi apoi cu delicateţe într-o tavă tapetată cu hârtie de copt si … la înflorit cu ele în cuptorul preîncălzit!🙂

Aproximativ 15 minute, până devin aurii si mirosul vă inundă casuţa.

Când se răcesc complet îi puteţi păstra într-o cutie închisă ermetic.

Merg de minune cu lapte, fructe sau cafea pentru mămici!🙂

O zi înfloritoare vă doresc!🙂

2 gânduri despre „Biscuiti digestivi

  1. sunt super biscuitii!!! piticul meu de 1 an si 3 luni ii adora!🙂 ma bucur ca am gasit aceasta reteta pt ca eu imi cumparam de la magazin cu 5 lei un pachet cam mic😦 …
    multumim!!!

Lasă un răspuns

