Acasă » Pe unde hoinărim » D’ale vacanţei

D’ale vacanţei

Au mai fost câteva zile de hoinăreală si, fară doar si poate vara asta a fost a pădurii si a muntelui!

Despre Cheile Nerei nu cred că se mai poate spune ceva in plus. Un loc absolut mirific, de o sălbăticie si o frumuseţe rară! Colindaserăm în tinereţile noastre neliniştite :)  de destule ori ţinutul si pe jos si cu bicicletele si am dorit să-l revedem cu Teiuţ si prin ochii lui curiosi si inocenţi. A fost si o fugă din calea caniculei, a aerului îmbâcsit si a betoanelor! Asumată, căci am plecat cu diagnosticul de amigdalită acută si cu antibioticul în bagaj😦 !

Si n-a fost veselia obişnuită si Teiuţ n-a zburdat ca un mielusel prin păduri, s-a mai cerut în braţe, a simţit mai mult nevoia să fie dezmierdat decât să exploreze liber natura… A fost altfel, dar a fost minunat!!!

Si când mi-am privit băieţii traversând podul vechi si şubred am simţit că nu nu-mi ajunge nici o îmbrăţişare din lume să-i întâmpin!

Cu bine vară si munte drag!

Lasă un răspuns

