Acasă » Uncategorized » Recomandare

Recomandare

La sfârşitul lunii august vom avea prilejul să ne bucurăm  si la Timişoara de un Atelier de comunicare prin metoda Espere.

Sper să reuşesc si eu să mă organizez până atunci, căci n-am de gând să lipsesc🙂 .

Numai bine si zile senine!

2 gânduri despre „Recomandare

  1. Draga mea, atelierul e week-end-ul acesta! Daca vremea tine cu mine, adica daca va ploua la sf. saptamanii🙂, merg. Altfel se fac nuste presiuni mari asupra mea sa plecam in Cheile Nerei! Om vedea!
    Ma bucur sa te citesc din nou dupa o vacanta atat de sturlubatica🙂 !

Lasă un răspuns

