Acasă » Uncategorized » Despre prietenie

Despre prietenie

Nimic însa n-are să-ti mulţumească într-atata sufletul ca o prietenie sinceră si credincioasă. Ce bine este când poti găsi o inima, căreia să-i încredinţezi în linişte toate tainele tale, care să fie mai îngăduitoare cu noi decât noi însine, care sa ne aline grijile prin vorba ei plăcută, al cărei sfat să te lămurească, a cărei veselie să-ti împrăştie mâhnirea si-a cărei privire numai să-ti poata însenina faţa si să-ti reverse în suflet bucurie!” (Seneca)

La multi ani, prea iubită prietenă!! Si o îmbrăţişare cu zâmbet si soare🙂 !

Un gând despre „Despre prietenie

  1. Îţi mulţumesc că eşti în viaţa mea, că m-ai luat de mână şi mi-ai atins sufletul! Îţi mulţumesc, făptură luminoasă, că mă accepţi aşa cum sunt, imperfectă şi vulnerabilă, fără să mă judeci, fără să încerci să mă schimbi.
    Mă rog pentru tine, pentru familia ta minunată şi pentru bucuria de a fi împreună.
    Te sărut cu recunoştinţă şi iubire, Maria

Lasă un răspuns

