Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Briose » Brioşe emoţionate

Brioşe emoţionate

Ieri a fost aniversarea dragei mele Cami! Si am simţit din tot sufletul că vreau si eu aici, departe să o sărbătoresc! Si nimic nu mi s-a părut mai potrivit decât nişte brioşe, fine si şugubeţe întocmai ca ea🙂 , umplute cu piersici îmbujorate si înmiresmate la fel ca zâmbetul ei!

Avem nevoie de:

  • un aluat asemeni celui de la checul cu afine!
  • 3-4 piersici zemoase tăiate cubuleţe
  • biluţe de ciocolată (opţional)
  • si … multe emotii🙂

Preparăm aluatul întocmai ca la chec, doar că îl turnăm apoi în formele de brioşe! Punem puţin aluat apoi bucăţele de piersici mustoase!!

Din nou aluat, câte-un moţ de fruct si eventual nişte bobiţe de cioco🙂 !

Coacem în cuptorul preîncălzit, la foc mediu până se rumenesc sau facem pur si simplu testul cu scobitoarea.

Cât de emoţionate au ieşit? Nu vă pot descrie în cuvinte…  Pot doar  să şoptesc cu iubire în glas La multi ani, prietenă dragă! Si mulţumesc !

P.S  Elefănţelul e dedicaţie de la Teiuţ :)  !

Un gând despre „Brioşe emoţionate

  1. Multumesc din suflet ,draga si minunata mea prietena,pentru gandurile tale bune.Multumesc din suflet ca mi-ai inseninat ziua.:) Au iesit minunat briosele rumene si dolofane.:)Promit sa incerc si eu minunata reteta,dar, sub forma unui chec. Te pup ,il pup si pe dragul de Teiut.(mi-am gasit destul de greu cuvintele,din cauza emotiilor🙂.)Aaa…uitam,pup si micutul si dragutul elefantel.:)

Lasă un răspuns

