Acasă » Pe unde hoinărim » Printre copaci, crengi si „răgăcini”

Printre copaci, crengi si „răgăcini”

La început de iulie am bătut pădurile prin Crivaia, la Văliug. Ne-am zbenguit si am făcut băi de aer verde si răşinos… Ne-am relaxat, ne-am copilărit si am făcut tot soiul de năzbâtii🙂 !

Am poposit la o pensiune tare primitoare, extrem de curată si confortabilă. Singurul minus, dacă-i pot spune astfel, a fost locul de joacă, cu iarbă, în pantă, dar noi oricum am hoinărit mai tot timpul prin pădure, aşa că nu a fost atât de deranjant.

Si de data aceasta bicicletele ne-au fost prietene de nădejde si ne-am „antrenat” de zor pe pantele mai abrubte 🙂 (împingându-le mai mult pe jos) si apoi  ne-am lasat dusi de vânt, chiuind la vale.

Teiuţ si-a  găsit tovarăşi de joacă de soi, pisicuţe si căţeluşi, care mai de care mai poznaşi si mai năzdrăvani!

Si,  cu chiu cu vai am reuşit să-l convingem să dăm o tură si cu bărcuţa noastră pe tăul imens, căci n-ar fi plecat dintre crengi, cioturi si răgăcini nici în ruptul capului🙂 !

Tare bine ne-am mai simţit pe aceste meleaguri umbroase, scăldate de pârâie limpezi si vegheate cu atâta dragoste de uriaşul albastru!

Lasă un răspuns

