Acasă » Matei » Cu, despre si prin prejma oliţei (II)

Cu, despre si prin prejma oliţei (II)

Teoria stufoasă  :)   v-am prezentat-o  deja ! Iata cum a fost în mare si  cu practica…

Oliţa a intrat sfioasă în căsuţa noastră în jur de 1 an si 6 luni. Pe atunci citisem deja cartea Anei Savin, mă sfătuisem cu câteva prietene, scotocisem pe net si , toate cele, din toate direcţiile se suprapuneau peste ceea ce simţem si eu ( de fapt deja oricum depăşiserăm vârsta, aşa  că dresaj de la 6 luni pentru a folosi oliţa, nici vorbă.)

Ok, am cumpărat-o, am prezentat-o… si cam atât la momentul acela. Când Teiuţ a început să vorbească destul de bine, să urce scările singur, adică atunci când am observat că se întâmplă nişte conexiuni prin creieraşul lui, i-am mai povestit puţin despre fenomen si când imi spunea:  fac c… îl întrebam: să aduca mama oliţa? Raspunsul era: Nu, categoric. Nu am insistat si nici nu am cedat presiunilor exterioare…

Acum de când a năvălit căldura peste noi, ne-am pus chiloteii cu ştrumfi si am purces iniţierea asemeni lui Făt-Frumos🙂 !

Si calul năzdrăvan ne poartă spre izbândă cel mai adesea🙂 !

Pe-afară e altă poveste, încă, una cu Biciclilă, cu Mingilă, Păsări-Crengi-Lungilă, etc si suntem mult prea implicaţi , aşa că anunţăm după, Mama, pipi!!🙂

Nu-i nici o grabă, mai avem o lună jumate de vară zglobie si atunci … înainte cu poveste, că de-aicea un pic mai este !🙂

Lasă un răspuns

