Acasă » D' ale lui Teiuţ » Despre şopârle si alte târâtoare :)

Despre şopârle si alte târâtoare :)

Încercăm aşa uşor, uşor să ne reluăm pofta de mâncare, căci afurisita de viroză ne-a cam străvezit , am băut doar sucuri, supe, lapte, am papat câte o linguriţă de gris, curmale, si cam atât😦 . Si chiar şi acum după ce Teiuţ si-a revenit destul de bine, tot nu are Vrei-ul ăla hotărât care mă înviora să-i gătesc toate minunăţiile!

În fine, în una din zilele trecute îi spălam si desâmbuream nişte cireşe, (cireşele pe  care le adora acum 10 zile) si când a simţit-o pe prima în gură, a şi scuipat-o mârâind:  Nu-mi place! Atunci eu, mama, extrem de inspirată am grăit: Papă mama, că sunt foarte bune, uite, au vierme!  Să-ţi arăt viermele ! a poruncit pruncu-mi.  Si la vederea lui a exclamat fară ezitare:  Asta e şopărlă!🙂 :)  Spăşită am pus cireşele deoparte si i-am zis:  Bine, atunci  o să le mănânc eu pe toate🙂 !

Păi voi ce-aţi fi grăit în locu-mi?


3 gânduri despre „Despre şopârle si alte târâtoare :)

  1. Esti grozava,draga Ioana !!!:)Zau!.Am nevoie de un sfat.Am niste cirese pline cu viermisori,cum fac eu dulceata delicioasa?Desfac ciresele si le spal putintel,sau cum?Ma gandesc sa renunt la dulceata si sa le las in plata lor.Ma cam sperie gandul ca sunt locuite.:))

  2. Draga Cami, iata cum evacuezi locuitorii cireselor🙂 : pui intr-un castron apa rece, rece si rastorni ciresutele! Si viermisorii vor iesi repejor! Nu renunta la asa bunatate de cirese🙂 !
    Spor la dulcetica!

Lasă un răspuns

