Acasă » Matei » O zi „imensă”

O zi „imensă”

Imens e adjectivul preferat al Teiuţului meu! Uite pomul imens! Ce maşină imensă! Papucii lui tata imenşi! Si Cată îmi spunea adesea râzând –  Mama, îi plac doar chestiile mari!🙂

Si a trecut ceva timp bolovănos până am înţeles că de acolo, din universul de pitic totul are dimensiuni de Gulliver.  Si a mai trecut puţin timp dureros până am conştientizat cât de dificil trebuie să le fie puiuţilor să răzbească în lumea asta în care toate sunt colosale pentru ei si, cele mai cele, din păcate aşteptările noastre:

  • să nu cotrobăie  acolo
  • să nu răscolească dincolo
  • să nu bage toate prostiile în gură
  • să nu se murdărească
  • să nu cadă
  • să nu verse apa sau mâncarea
  • să nu arunce cu pietricele în parc
  • să nu se cocoaţe pe te miri unde… etc, etc, etc……..

Cât de tare trebuie să ne fi împovărat pe noi viaţa de  apăsăm cu imensităţile astea pe umerii lor fragezi si calzi?!

In aceşti doi ani am dat jos câteva cojoace si mai port încă destule în cârcă …

Da, totul începe cu (auto)educaţia noastră si cele mai bune lecţii mi le-a predat în aceşti doi ani băieţelul meu, lecţii de iubire pură si dezgolită, de fericire simplă, de libertate, de uimire autentică si mai ales de trăire profundă a clipei prezente.

Iţi mulţumesc, dragostea mea că m-ai născut si mă naşti mereu mai senină mai fericită, mai copilăroasă!!!

La mulţi ani imenşi în sănătate, voioşie si înţelepciune!

Staţi pe aproape că vine si tortul🙂 !

4 gânduri despre „O zi „imensă”

  1. La multi ani,Matei ,voinicelule!!! Sa cresti mare,sanatos ,voios si intelept. Ioana draga,va pupam cu totii. Sunt convinsa ca ai avut o zi „imensa”si minunata,alaturi de dragii tai. Sa va traiasca voinicelul !!!

Lasă un răspuns

