Acasă » Pentru uriasi » Una din salatele mele de primăvară

Una din salatele mele de primăvară

Experimentez, mă amuz si ciugulesc🙂 (reţineţi verbul) tot felul de chestii cât mai verzi🙂 ! De fapt o să vă stresez cu frunze mult timp de- acu-nainte aşa ca … staţi pe-aproape… sau nu🙂 !

Avem nevoie de:

  • o salată verde medie sau mare
  • 2 cepe verzi
  • un usturoi verde
  • 5-6 roşii cherry
  • 150 gr sunca de casă tăiată fâşii subţiri
  • 2-3 frunze busuioc proaspăt (îi dă o aromă fantastică)
  • 2-3 linguri ulei de măsline
  • 2 linguri sos de soia sau lămâie sau câte puţin din fiecare
  • crutoane (eu am făcut din doua felii de pâine integrală)
  • sare, piper

Ingrediente pentru 2 porţii

Prima dată preparăm dressingul punem într-un castron uleiul, sosul de soia, ceapa si usturoiul tăiate potrivit. Amestecăm bine! Adăugăm roşiile tăiate în două, salata ruptă în fâşii sau cum vă place. Intre timp „pişcăm” puţin sunca în tigaie fără să mai adăugăm ulei. O lăsăm să se răcească si o adăugăm si pe ea. Pregătim crutoanele si le azvârlim cu of peste celelalte ingrediente, căci miresmele încep să ne îmbete🙂 ! A mai rămas să dregem busuiocul🙂 , pe care îl tocăm mărunt si îl presărăm graţios …

Dacă îi daţi si puţin răgaz să se îmbrăţiseze aromele …

C’est tout! … dar e atât de mult!

Poftă la ciugulit🙂 !

2 gânduri despre „Una din salatele mele de primăvară

  1. Immm… apetisanta salata.:)Si noi am ciugulit astazi, salata verde,printre altele.Nu asa elaborata,dar foarte gustoasa,Adi s-a ocupat de gustul final.O sa incerc si varianta cu busuioc.Chiar astazi am plantat busuioc,intr-un ghiveci pe balcon.:)Sper sa-i mearga bine.

  2. Foarte faina ideea cu busuiocul in ghiveci, am avut si eu anii trecuti, acum avem de la nenea cu legumele bio, stii tu! Si ma mai lupt sa razbesc si cu salata verde de la el, drept urmare inventez tot felul de nazdravanii🙂 !
    Ce am reusit azi si sunt extrem de fericita, e sa pregatesc o salata de cruditati pt Mati si sa si fie pe gustul lui🙂 !
    Sa incerci si salata cu naut, o sa-ti placa garantat!
    Va pup!

Lasă un răspuns

