Acasă » Pe unde hoinărim » Parcul de la Buziaş

Parcul de la Buziaş

Săptămâna trecuta, în ultima zi scăldată în soare am cutreierat puţin si prin părculeţul de la Buziaş.

Am alergat, am îmbrăţişat pomii imenşi, cum îi alintă Teiuţ, ne-am bălăcit în fântâna cu apă caaaldă , am purtat bătălii crunte cu beţe uriaşe🙂 !

Pe scurt, am petrecut o după-amiază palpitantă printre platani si păsărele, ne-am umplut buzunarele cu conuri si voie bună si…  am privit,  cu ochi mari si stăruitori…

– Vrei un pom imens!!!

– Vrei!

Lasă un răspuns

