Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Să fie tot un fel de papanaşi ?!

Să fie tot un fel de papanaşi ?!

   Da, gustarea de după somnul de prânz îmi bântuie zilele, căci acum e momentul pentru ceva mai dulcişor. La cină evit să-i ofer lui Teiuţ astfel de combinaţii si pentru a-i proteja dinţişorii, si pentru a a avea un somn liniştit.

Aşa că, ideea Sabinei mi s-a părut că se potriveşte de minune si, făcând mici modificări s-au născut aceste minguţe neastâmpărate si nespus de îndrăgite de pitici si de voinici . Mie mi-au adus pe undeva a papanaşi si de aici propunerea din titlu🙂 . 

Avem nevoie de:

  • 250 gr brânză dulce
  • 150 gr lapte
  • 2 linguri zahăr brun( sau trei daca preferaţi mai dulce)
  • un plic zahăr vanilat( eu nu am pus)
  • 2 linguri de gris
  • 1 lingura stafide
  • nuca macinata, sau migdale,sau cocos
  • pudra de roşcove (opţional)

Prima dată pregătim un gris cu lapte zdravăn în care adăugăm zahărul. Il lăsăm să se răcească. Intr-un castron amestecăm brânza de vaci cu stafidele si apoi cu grisul răcit. Compoziţia obţinută trebuie să fie consistentă.

Iar apoi împreună cu piticii formăm mingiuţe jucăuşe pe care le dăm de-a dura prin nucă si praf de roşcove🙂 .

O oră de răcoare la frigider si apoi numai bune de păpat.

Simplu, delicios si sănătos!

Poftă mare, spor la Soare🙂  !!!!

Lasă un răspuns

