Acasă » Jocuri şi jucării » „Scule” şi alte chestii de băieţi :)

„Scule” şi alte chestii de băieţi :)

Staţi liniştiţi,  nu am de gând să schimb profilul blogului :)  si  nici să-i fac concurenţă soţului meu🙂, de fapt sunt sătulă de scule si chestii de băieţi🙂, dar în acelaşi timp sunt atât de entuziasmată de jucărelele lui Matei primite de la domnul Nicu Tataranu, încât vreau să vi le recomand din tot sufletul.

Stiind de la Cată , cu care converseaza din când în când despre scule, educaţie sau alte pasiuni, că Matei e si el (cum putea fi altfel cu aşa un tată) înnebunit după scule,  domnul Tataranu ne-a trimis cadou câteva jucărele fantastice.  Mulţumim, mulţumim, mulţumim!

Maşinuţa de mai jos, fabricată din lemn si demontabilă. Maşina e alcătuită din bucăţi de lemn de diferie dimensiuni si culori prinse între ele cu şuruburi din lemn, care pot fi deşurubate cu ajutorul unei şurubelniţe, bineînţeles tot din lemn, din setul cu scule de mai jos.

Observaţi cum micul meşter se ambiţionează să desfacă şuruburile🙂 !

E o jucărie care îi dezvoltă copilului îndemânarea, coordonarea, îl ajută să înveţe culorile, formele si nu în ultimul rând îi stimulează creativitatea.

O altă jucărie primită în dar e această cutie cu scule, tot din lemn, tot frumos colorată si bine închegată. De altfel cu ciocanul am spart nuci cu mare spor, aşa cum v-am arătat deja aici.

Am mai primit si un banc mare cu scule, pe care din păcate nu l-am putut fotografia, căci e tot demontat aşa cum îi si stă bine de altfel🙂 ! Dar  îl găsiţi aici.

Dacă v-am făcut curioşi vă recomand cu toată căldura să poposiţi la Casa Retro, veţi găsi o lume fascinantă de jocuri si jucării educative, creative, logice si de divertisment.

Lasă un răspuns

