Acasă » Ce mai citesc » A-ţi cere iertare în faţa copilului tău…

A-ţi cere iertare în faţa copilului tău…

Un articol pe care îl îmbrăţisez cu toată fiinţa mea, pe care trebuie să-l citim,  să-l recitim si   să-l dăm mai departe!!

Da, eu îmi cer din tot  sufletul iertare în faţa băieţelului meu de un an si 10 luni când simt că am întrecut măsura!

Da, îi spun coborându-mă în lumea de pitic si privindu-l în ochişorii lui calzi si inocenţi:

Iartă-mă puiul meu, mama a greşit, sau  mama e prea obosită, sau mama a exagerat... Si apoi îl îmbrăţişez!

E miraculos!

Spunea undeva  atât de frumos Raluca: Greşeala e mama progresului si (auto) iertarea e tatăl schimbării.

4 gânduri despre „A-ţi cere iertare în faţa copilului tău…

  1. Mai mult decât atât când cerem iertare recunoaștem că nu suntem perfecți și îi transmitem copilului că sentimentele lui sunt reale (când admitem că suntem obosiți, îi confirmăm copilului ceea ce el simte deja și îi dăm încredere în propriile sentimente).
    Îmi place tare mult blogul tău🙂, am găsit multe idei interesante.

Lasă un răspuns

