Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Briose » Brioşe cu fructe uscate

Brioşe cu fructe uscate

Din păcate anul acesta nu vă pot îmbia cu niciun preparat specific Paştelui, căci noi am fost răsfăţaţi la maximum de mama lui Căta, o bucătăreasă desăvârşită !!!!

Aşa că eu o să-mi ţin promisiunea de săptămâna trecută si voi încerca să vă seduc tot cu nişte brioşe vânjoase si pufoase de mama focului🙂 !

Avem nevoie de:

  • 250 gr făină
  • 120 gr zahăr brun (eu nu mai folosesc decât acest tip de zahăr)
  • 70 gr unt
  • 80 gr lapte
  • 120 gr brânză dulce sau ricotta (eu am folosit brânză dulce de la Pecica pe care am scurs-o bine, bine)
  • 2 ouă
  • o jumătate de plic praf de copt
  • esenţă de vanilie
  • 150 de gr fructe uscate (eu am avut merişor) Puteţi folosi si fructe de pădure congelate sau proaspete ca în reţeta originală a Laurei.

Ingrediente pentru 12 briose

Să trecem la treabă!

Amestecăm într-un vas toate ingredientele lichide( ouăle, laptele, esenţa si untul topit călduţ spre rece). In alt vas amestecam ingredientele solide( făina, praful de copt, zahărul). Turnăm încet ingredientele solide peste cele lichide si omogenizăm bine. Adăugăm brânza bine scursă si fructele uscate.

Umplem pe jumătate hârtiuţele de copt si le cuibărim la foc mediu în cuptorul preîncălzit, pentru 25-30 de minute.

Se vor rumeni nespus frumos!!!!

Le puteţi servi simple sau înzăpezite din plin cu zahăr pudră vanilat🙂 !

Prichindeii, aşa cam de doi anişori pot gusta si ei dolofane nepudrate, bineînţeles🙂 !

Sunt un dulce  uşor, aromat si merg de minune lângă o cana de cafea  sau de lapte călduţ!

Poftăăăăă!

2 gânduri despre „Brioşe cu fructe uscate

Lasă un răspuns

