Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Briose » S-a deschis sezonul la brioşe …

S-a deschis sezonul la brioşe …

…. în traducere o dată ce m-am apucat de făcut brioşe, mai opreşte-mă dacă poţi🙂 !!

Deşi am preparat în ultimele două săptămâni tot soiul de brioşe, nu am apucat să vi le prezint… Timpul meu liber merge în ultima vreme mai mult spre cărţi  si  bloguri pe teme de educaţie pozitivă si psihologia copilului  si postarea de reţete a cam rămas în urmă! Simt că acum aşa trebuie să fie! Aşadar, mi-am propus pentru voi câte o reţetă pe săptămână🙂 .

this week să fie brioşe… si săptămâna viitoare să fie tot brioşe :)  si cealaltă dacă veţi dori… aceleaşi minunate BRIOŞE🙂🙂 !!!!

De data aceasta vi se înfăţişează sfioase niste dolofane cu suc de portocale si ciocolată amăruie!!!!

Avem nevoie de:

  • 200 gr făină
  • 30 gr amidon de porumb (eu am pus tot făină)
  • 125 gr zahăr (brun folosesc eu)
  • 125 gr lapte
  • 1 ou
  • 1/2 praf de copt
  • 80 ml ulei
  • 75 ml suc de portocale
  • coaja rasă de la 2 portocale (eu nu am pus)
  • 100 gr ciocolată amăruie
  • un praf de sare

Intr-un vas amestecăm toate ingredientele lichide (lapte, suc, ulei, ou) iar in altul pe cele solide (făină, zahăr, praf de copt, sare). Apoi turnăm încetişor amestecul lichid peste cel solid si amestecăm doar cât să se omogenizeze ingredientele, nu insistăm prea mult, căci astfel brioşele vor fi pufoaaaase!!!

Tapetăm forma cu hârtiuţe si umplem pe trei sferturi cu aluat fiecare hârtiuţă. Punem câte o pătrăţică de cioco în mijlocul fiecarei brioşe.

Le coacem în cuptoul preîncălzit la foc mediu 20-25 de minute.

Le puteţi pudra cu ciocolată rasă, noi le-am preferat aşa, simple!

Sunt deosebit de aromate si pufoase! Dimineaţa la cafea au fost răsfăţ!

Poftăăăă!

Inspiraţie:  Laura Adamache

Lasă un răspuns

