Acasă » Ce gătesc pentru piticul meu » Biscuiţi » Episodul 9: Biscuiţi cu migdale

Episodul 9: Biscuiţi cu migdale

Mult îndrăgitul serial, Biscuiţi pentru pitici🙂 , continuă cu un episod savuros din care nu lipsesc migdalele, pudra de roşcove si fructele uscate!!!!

Avem nevoie de:

  • 100 gr unt moale
  • 1 ou
  • 3 – 4  linguri zahăr brun( noi am pus doar 3, căci nu îi păpam foarte dulci)
  • 6 linguri zdravene de făină integrală
  • 2 linguri migdale măcinate( eu am avut miezul de migdale rămas de la o porţie de lapte de migdale, de fapt de aici mi-a venit si ideea biscuiţilor, pentru că nu ştiam ce să fac cu migdalele rezultate după strecurarea laptelui. Dacă nu sunteţi în situaţia mea, puneţi de seara la înmuiat în apă plată o mână bună de migdale. Dimineaţa aruncaţi apa, decojiţi migdalele, dacă puiuţul vostru are mai puţin de doi ani, si apoi mărunţiţi-le la robot, blender etc.)
  • o lingură rasă pudră de roşcove
  • o mână de fructe uscate (eu am folosit goji)

Mixăm untul cu zahărul vreo 2-3 minute, adăugăm oul si mai mixăm puţin. Apoi făina puţin câte puţin, migdalele, fructele uscate si pudra de roşcove. Omogenizăm bine – bine!

Tapetăm tava cu hârtie de copt si apoi, cum bine ştiţi deja,în stilul nostru caracteristic, luăm cu lingura aluat si îl azvârlim cu foc în tavă. Coafaţi, necoafaţi oricum sunt tare haioşi🙂 …

Neastâmpăraţii vor petrece următoarele 10-15 minute la loc caaald si primitor (cuptor preîncălzit, foc mediu).

Din punctul meu de vedere, biscuiţii aceştia au avut o mare hibă, mi-au plăcut atât de mult, încât Mati a avut un adversar de temut la ronţăit🙂 !

Să creşteţi mari si sănătoşi dragii nostri, dragi puiuţi!

Va urma!

7 gânduri despre „Episodul 9: Biscuiţi cu migdale

  1. Felicitari Ioana, esti o gospodina si o mama ideala ! Am vazut ca in majoritatea retetelor tale folosesti ingrediente sanatoase cu multe vitamine : fructe goji, faina integrala, tarate de ovaz, migdale si chiar si zaharul brun. O idee inteligenta in locul produselor care exista in ziua de azi prin magazine. Pe langa toate astea mai ai si talent si faci ca totul sa para foarte simplu. Cred ca iti place bucataria😀. Te pup dulce si sa sti ca te urmaresc mereu chiar daca nu iti las de fiecare data cateva randuri scrise. :*

  2. Draga mea,
    Iti multumesc tare pentru cuvintele frumoase! Intr-adevar caut sa-l rasfat pe Teiut cu preparate cat mai variate si mai sanatoase. Pentru mine e foarte important ce mâncam, caci de aici ni se trag multe, iar cei mici sunt si mai expusi !
    Da, imi place sa bucataresc, sa-mi las imaginatia sa zburde-n voie🙂 , sa ma joc, sa plamadesc…
    Te pup si aveti grija de voi!

  3. Intr-adevar, o incantare sa mananc in sfarsit biscuiti/ fursecuri fara gust de bicarbonat de sodiu! Foarte buni au iesit, piticii mei ii devoreaza chiar in momentul asta, alaturi de un pahar cu lapte caldut..
    Mercic! Si .. I`m watching you, stii asta, da?? 🙂

  4. Biscuitii au crescut fara sa folosesti ceva gen praf de copt/amoniu? Si pe mine ma pasioneaza alimentatia sanatoasa, mai ales pentru copii, ma bucur mult ca ti-am gasit blogul cu retete de inspiratie! Si suntem si colege de abonament la dl Has :))

    • Draga Maria,
      Ma bucur ca te inspira blogul nostru! Eu nu pun praf de copt la biscuiti, dupa cum ai observat! Nu cresc cum ar face-o daca as pune, dar gustul nu e afectat cu nimic, chiar din contra🙂 !
      Da, legumele de la domnul Has sunt o binecuvantare!
      Te mai astept!

Lasă un răspuns

