Acasă » Pe unde hoinărim » La Zoo

La Zoo

Ziceam ceva de plini de energie si odihniţi ?! Da, asta era sâmbătă la întoarcerea de la Deva, căci doar aşa plini de energie ne-am fi încumetat să plecăm, duminică la Szeged, la Zoo🙂 ! Si duminică seara , la întoarcere am constatat că s-a cam epuizat si odihna si energia! Ce să-i faci aşa învaţăm, din experienţe, din greşeli (dar poate e prea mult spus greşeli)! Oricum cred că dacă nu eram atât de în formă nu ne avântam să plecăm, aşa pentru toată ziua! E prima dată când procedăm astfel si nu v-aş recomanda să încercaţi, o dimineaţă sau o după-amiază, da, două zile, da, dar o zi întreagă, nu! E prea extenuant pentru toată lumea, dar mai ales pentru puiuţi!

Locul este incredibil de frumos si doar Grădina zoologică din Praga m-a impresionat mai mult, dar cred că Mati se va bucura mult mai tare de toate aşa, peste vreo doi ani!

La intrare ne-au întâmpinat pinguinii jucăuşi, care de altfel au fost si preferaţii mei dintre toate animalele !

Apoi ne-am oprit la un colorat loc de joacă, unde ne-am zbenguit cu tata!

Au urmat spectaculoasele girafe, zebrele, leii, tigrii si câte si mai câte!

O mamă ţestoasă înaintând greoi cu puiuţii ei…

Năstruşnicele suricate…

Trebuie să vă spun că Teiuţ e înnebunit după cărţile cu animale, toată ziua le răsfoim si cunoaştem deja tot felul de specii rare sau exotice, dar aici, la Zoo nu pot spune că a părut prea impresionat :)! A fost mai atras de pietricelele de pe jos sau de paiele de pe garduri si cu greu l-am putut urni din preajma lor! De’ aşa mai învaţă si părinţii aştia prea formali în ce constă adevărată provocare pentru puştii de doi ani🙂 ! E incredibil cum copiii la aceasta vârstă nu rămân muţi de uimire sau nu se bucură atât de tare de niste animale grandioase, care pe noi, adulţii ne copleşesc! Ei sunt extrem de fericiţi alături de lucrurile mărunte, nebăgate în seamă de un om mare! Si credeţi-mă bucuria pe care am zărit-o în ochii copilului meu atunci când arunca cu pietricele în sus o întrece de zeci de ori pe cea din privirea adultului în faţă acvariului cu pinguini🙂 !

Spor la plimbăreli tuturor!

Lasă un răspuns

