Acasă » Pentru uriasi » Aperitive » Pateu de linte

Pateu de linte

Si încă o reţetă sănătoasă, hrănitoare si rapidă cu linte! O puteţi pregăti atât pentru cei mici cât si pentru cei mari si se regăseşte si în meniul de Post! Unele surse spun ca putem introduce lintea în alimentaţia copilului încă de la 8 luni, altele după un an si jumătate, eu personal am început să-i dau lui Mati  în jur de un an si câteva luni!

Avem nevoie de:

  • o cană de linte înmuiată peste noapte
  • o ceapă medie
  • un morcov
  • 2-3 linguri ulei de măsline
  • foi de dafin
  • 1 linguriţă cimbru
  • 1 linguriţă boia dulce
  • sare, piper
  • zeamă de lămâie

Puteţi pune si un căţel, doi de usturoi, dacă vă place.

Din aceste cantităţi eu am preparat pateu si pentru Teiuţ si pentru noi, doar că am condimentat diferit.

Punem lintea la fiert si după aproximativ 10 minute adăugăm morcovul tăiat bucăţi mari. După ce lintea e fiartă, adăugăm si ceapa crudă ,uleiul de măsline, puţină sare, cimbrul si puţină boia.

Pasăm totul cu ajutorul blenderului stik. Adăugăm si zeama de lămâie. Apoi eu am separat pireul în două castronaşe. In porţia pentru noi am mai adăugat sare, piper si încă puţină boia.

Iată pateul nostru zâmbăreţ :)  servit cu ardei iute si pâine prăjită. Buuun!!!!

Si castronelul lui Mati îmbujorat :)  !

Să fiţi sănătoşi si voioşi!

2 gânduri despre „Pateu de linte

Lasă un răspuns

