Acasă » Matei » Rugă la ceasul dimineţii

Rugă la ceasul dimineţii

Cu toţii suntem prinşi în rutina de zi de zi si uităm adesea să ne bucurăm de viaţa adevarată, de frumuseţea din jur, de lucrurile mărunte… Si uite că cel mai mărunt de lângă noi,  (la stat, dar cel mai mare la sfat) copilul nostru drag, ne trage zilnic de mânecă si ne este cel mai bun ghid si  învăţător! Primesc atât de mult si îmi dau seama că învăţ atât de puţin… Deşi mă consider o persoană deschisă, receptivă, conştientizez că cel mai adesea ratez ceea ce este cu adevărat important… Mă-mpiedic de praf, dulapuri răvăşite de Matei, mâncare împrăştiată tot de el si altele si nu mai zăresc soarele, setea de a descoperi a puiuţului meu, entuziasmul si inocenţa lui…

Si atunci, parafrazând rugăciunea lui Reinhold Niebuhr şoptesc:  Doamne, ajută-mă să mă bucur de clipa dată/ Să accept greutăţile cu seninătate/ Si dă-mi înţelepciunea de a şti să-mi cresc puiuţul atât cât pot de bine!

Lasă un răspuns

